lunes, 17 de agosto de 2009

Breu descripció sobre mi.

Vaig arribar en aquest món el 27 de juny de 1972, a Caldes de Montbui, allà vaig passar tota la meva infància.
Estudis: encara pendent de començar, de moment no ho tinc massa clar per què decantar-me.
Treball: Després de provar una mica de tot: fent llonganisses, taller de motos i bicicletes, cadenes de muntatges, manteniment, magatzem..... fins que després de molt d’esforç vaig aconseguir entrar al cos de bombers l’any 98. A partir d’aquí la meva vida fa un gran canvi. Tinc una feina que m’agrada, un sou, vacances i el millor: disposar de TEMPS LLIURE.
Comencen els meus viatges per l’estranger i les ganes de conèixer nous països, cultures i gent.
Desembre del 2008 poso el pis en venta i per Sant Jordi signo el contracte d’arres, el quinze de juny es fa efectiva la venta. A partir d’aquí començo a veure-ho tot molt clar, al cap d’una setmana presento la sol•licitud d'EXCEDÈNCIA VOLUNTARIA i se m'apropa una nova etapa.

Les meves frase preferida és:
“No somiïs la teva vida, viu els teus somnis” autor desconegut.
“Pregunta’t si el que estàs fent avui t’apropa al lloc on vols estar demà” (J.Brown E.U)
La primera està apunt de començar i la segona encara no ho tinc massa clar.




English speakers
About me: I was born on June 27th 1972 in Caldes, a town close to Barcelona. There I spent all my childhood and my adolescence but, most of my life lived in bars:-)
Studies: I’m not sure what I want to study yet.
Work: many jobs, until I became a fireman but, now, 10 years after I decided to take a break and change my life. I want to know new places, people, cultures…….
I sold my flat and after that I asked for a leave of absence of my work, stop work, not more mortgage…….. Fuck the system!
I decided to take A GAP YEAR....or two..... or maybe three. I bought a single flight ticket to Beijing, August 6th. I'll travel down the coast of China until the south then: Tibet, Nepal, India........ But, I haven't got any plans yet, I'll decide it day by day, I think it's better;-)
My mission is just have fun:-)

Favourite sentences:
“Don't dream your life - Live your dream!” (unknown author)

"Ask yourself if what you are doing today is bringing you closer to where you want to be tomorrow" (J.Brown E.U)